Bakım ve Destek Hizmetleri

Bakım ve Destek Hizmetleri

SİZİ ARAYALIM

Bakım ve Destek Hizmetleri

Müşterilerimiz, belirli bir anlaşma kapsamında sınırsız çağrı ve yerinde destek hakkına sahiptirler. Müşterimizin IT alt yapılarının çalışır durumda kalmasını, belirli aralıklarda periyodik bakımlarının yapılmasını, çıkan problemlerin giderilmesi hizmetlerini içerir.
Ayrıca mesai dışı, bayram, resmi tatil vb. gibi destek gerektiren kritik sistemler için müşterilerimize 7×24 opsiyonu sunmaktayız.

  • Marka bağımsız kurulum, bakım, destek ve entegrasyon hizmetleri,
  • Proje veya çağrı bazlı müdahale,
  • Dış kaynak kullanımı (Personel Kiralama )
  • Raporlama,
  • Konusunda uzman ekibimizle 7/24 yardım masası desteği,
  • Taşınma hizmetleri (uzman ekiplerce cihazların etiketlenmesi, sökülmesi ve yeni ofiste sorunsuz olarak devreye alınması)

ENA ICT olarak sizlere en hızlı, etkin ve güvenli hizmeti sunuyoruz.